Bureau Buhrs zoekt een senior adviseur gebiedsmarketing

Is marketing en communicatie je passie en heb je stevige ervaring als marketingcommunicatieadviseur? Ben jij die vakidioot die staat te popelen om van locaties, steden en regio’s sterke merken te maken? Ben je bekend met city- en gebiedsmarketing, het krachtenveld en de ontwikkelingen die daar spelen? Heb je een interessant netwerk? En wil jij jouw marketing- en communicatietalent inzetten bij een toonaangevend bureau gevestigd in een creatieve hotspot in Amsterdam Noord? Dan hebben wij een baan voor je als:

 Senior adviseur gebiedsmarketing (32-40 uur)

Wie zijn we?

Bureau Buhrs draagt bij aan een succesvolle toekomst voor stad en land. Dat doen we door het positioneren, programmeren en profileren van gebieden en organisaties. We geloven in het betrekken van lokale stakeholders en bewoners voor succesvolle marketing, communicatie en participatie. Daarbij staan we erom bekend dat we zowel sterk zijn in strategisch advies áls in effectieve en creatieve uitvoering. Dat doen we voor woon-, winkel-, werk-, en leisuregebieden, maar ook voor gemeenten/steden en regio’s. Hiervoor hebben wij eigen methodieken waarmee we de vaak complexe vraagstukken inzichtelijk, hanteerbaar en oplosbaar maken.

Wat kun jij bij ons doen?

  • Je ontwikkelt marketing- en communicatiestrategieën, adviseert over de communicatie-aanpak en zorgt voor de creatieve uitvoering van uiteenlopende gebiedsmarketing- en communicatietrajecten voor opdrachtgevers door het hele land
  • Je leidt strategische marketing- en communicatieprojecten
  • Je hebt een leidende rol in de acquisitie van nieuwe opdrachten: benaderen van netwerk, schrijven van offertes, presentaties tijdens pitches
  • Je onderhoudt actief contact met (potentiele) klanten
  • Je begeleidt de totstandkoming van creatieve concepten, huisstijlen, on- en offline communicatiemiddelen en de inzet van social media
  • Je schrijft en redigeert (on- en offline) artikelen, blogs en publicaties
  • Je coördineert de organisatie van workshops en evenementen
  • Je stuurt junior en medior medewerkers aan bij projecten
  • Je hebt een leidende rol bij de productontwikkeling

Wat kun jij ons bieden?

  • Wo werk- en denkniveau met minimaal 5 tot 10 jaar werkervaring in een strategische marketing- en/of communicatiefunctie, bij voorkeur in de rol van adviseur (bijv. bij overheid, adviesbureau, woningcorporatie of projectontwikkelaar)
  • Specialisme in citymarketing, gebiedsmarketing en/of destinatiemarketing en in communicatie, inclusief een hierop aansluitend netwerk
  • Strategisch inzicht waarmee je complexe zaken terugbrengt naar de kern
  • Talent voor samenwerking met verschillende soorten stakeholders
  • Een vlotte pen die creatief én foutloos Nederlands kan schrijven
  • De creatieve mind die ons nog verrassender uit de hoek kan laten komen
  • Een assertieve en ‘hands on’ instelling
  • Acquisitiepower
  • De juiste houding om zelfstandig en in teams te werken
  • Een goed organisatievermogen en een gestructureerde en planmatige werkhouding
  • Bij voorkeur kennis van Leefstijlen(methodieken)
  • En last but not least: een behoorlijke dosis humor!

Wat kunnen wij jou bieden?

  • Een afwisselende baan met veel ruimte om het bureau en jezelf op de kaart te zetten
  • Werken met en aan de nieuwste methodieken voor gebiedsmarketing en -communicatie
  • Een leuk en bevlogen team van vakidioten, pioniers en enthousiastelingen
  • Een contract van 32-40 uur per week
  • Een marktconform salaris, en voor de echte toppers is op termijn winstdeling een optie 

Je CV met motivatie kan je voor 18 november sturen naar Leonie van der Laan (vanderlaan@bureaubuhrs,nl).  Voor vragen kan je bellen naar 020 – 63 25 805. De gesprekken zullen plaatsvinden in de tweede helft van november.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.