HEE JIJ DAAR!
Ben jij een enthousiaste officemanager met een spin-in-het-web mentaliteit, talent voor (financiële) administratie, HR-activiteiten en ben je proactief? Dan wil je vast de stap maken naar een Communicatie- en Marketingadviesbureau met een leuk team bestaande uit 25 enthousiastelingen, in het hippe Amsterdam-Noord. In bedrijfsverzamelgebouw Pand Noord met o.a. een eigen sportschool. Solliciteer dan op deze vacature van Bureau Buhrs!
Als officemanager ben jij de onmisbare schakel die ervoor zorgt dat alles soepel verloopt. Jouw belangrijkste taken omvatten:
- Facturatiebeheer: Je hebt een scherp oog voor cijfers, waardoor de financiële administratie in goede handen is. Je bent verantwoordelijk voor het nauwkeurig en tijdig verwerken van facturen ten behoeve van het boekhoudsysteem Exact. Je zorgt ervoor dat alle facturen correct worden afgehandeld en bewaakt de betalingstermijnen.
- Ondersteuning managementteam: Je biedt proactieve ondersteuning aan het managementteam bij diverse taken. Je helpt ons fluitend met het op orde houden van de administratie en ons kantoor. Planning en inkoop lopen bij jou altijd goed. Je verstrekt relevante financiële informatie en rapportages aan het managementteam.
- Spin in het web: Je fungeert als centraal aanspreekpunt binnen het bureau en zorgt ervoor dat informatie en communicatie soepel verlopen. Je coördineert interne processen (personeel,
automatisering e.d.) en zorgt ervoor dat iedereen op de hoogte is van belangrijke ontwikkelingen. - Profilering van het bureau: Je vindt het leuk ons bureau te promoten op LinkedIn, onze website en andere kanalen.
- Creëren van gezellige werkomgeving: Je weet precies te bedenken welk cadeautje voor wie optimaal is. Je vindt het leuk om elke keer weer met een verrassende locatie te komen voor
onze maandelijkse domibo en bent verantwoordelijk voor het organiseren van gezellige etentjes, pizza-avonden, teamuitjes en andere evenementen.
DIT ZOEKEN WE
- Je hebt ervaring in een vergelijkbare functie
- Je bent een voorkomende gastheer, – vrouw
- Je bent nauwkeurig en hebt oog voor detail
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden
- Je hebt organisatorisch talent en kunt goed multi-tasken
- Je hebt ervaring met werken met boekhoudsystemen en financiële processen
- Je gedijt goed in een informele, gezellige, dynamische werkomgeving
- Je hebt een relevante opleiding op HBO-niveau
- Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend
Herken je jezelf niet helemaal? Maar denk je toch heel goed te passen? Verras ons maar. Vinden we leuk!
DIT BIEDEN WE
- Topbaan voor 24-32 uur
- Een gezellig en gedreven team
- Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
- Een kantoor in één van de hipste gedeeltes van Amsterdam, borrels, etentjes en veel gezelligheid
ENTHOUSIAST GEWORDEN?
Enthousiast geworden? We ontvangen graag jouw motivatiebrief en CV (in de Nederlandse taal) vóór 21 juli, via info@bureaubuhrs.nl. Snel reageren heeft zin, want we starten door de vakantieperiode zsm met eerste gesprekken.
Tijdens het kennismakings-gesprek zoomen we verder in op ons bureau, de werkzaamheden en de rol die jij kan innemen. En kijk alvast op onze website www.bureaubuhrs.nl voor meer informatie over het bureau!
Voor vragen over de vacature, kun je contact opnemen met Michel Buhrs, Marinka van Vliet of Wessel Brocken, via info@bureaubuhrs.nl of 020-6325805.