Even voorstellen: Ilse Fidder

Ilse Fidder is begonnen als Office manager bij Bureau Buhrs en kijkt er naar uit om het team te ondersteunen waar nodig. Ilse is na haar studie Culturele en maatschappelijk vorming aan de Hogeschool van Amsterdam gerold in het werk als Office Manager en dit is haar op het lijf geschreven. Meedenken, ontzorgen en vooral momenten creëren waar het team even niet aan het werk hoeft te denken is waar ze energie uit haalt. Ze vindt het belangrijk aan iedereens wensen te voldoen en open te staan als iemand behoefte heeft aan een luisterend oor. In haar vrije tijd is Ilse graag lekker aan het eten, aan het struinen in kringloopwinkeltjes en aan het sporten of aan het genieten van de natuur!

Even voorstellen: Milou Wolda

Milou is begonnen als gebiedsmarketeer! Na de masters Sociale Psychologie en Consumer Marketing vond Milou haar eerste baan als branding consultant. Hier deed ze ervaring op met merkstrategie, onderzoek, workshops en campagnes. Na een leerzame tijd wilde Milou haar kennis toch liever inzetten voor een maatschappelijk doel. Zo stuitte ze op Bureau Buhrs en ontdekte hoe je merkstrategie ook kunt toepassen op wijken, gebieden en steden. Ook bleken Bureau Buhrs, en zusterbedrijf Behaviour Club, gespecialiseerd te zijn in gedragsverandering, waardoor precies haar twee studies samenkomen! In haar vrije tijd wordt Milou enthousiast van tennissen, squashen, koken en maakt ze graag bijzondere reizen.

Training Laaggeletterdheid van start

De training Laaggeletterdheid van de Behaviour Club en Bureau Buhrs is van start. We verzorgen deze tweedaagse training in samenwerking met Taal voor Allemaal. Tijdens deze training leren deelnemers hoe hun organisatie gewenst gedrag kan realiseren bij laaggeletterde klanten of burgers. Dit doen we aan de hand van het door ons ontwikkelde B5-model. Dat model beschrijft de belangrijkste uitdagingen voor organisaties bij de omgang met laaggeletterden (Bereiken, Begrijpen, Beïnvloeden, Bekwaamheid & Beleid). Per uitdaging behandelen we praktische tips om organisaties voorwaarts te helpen, gebaseerd op wetenschap én praktijk. We trainen dus op veel meer dan alleen maar schrijven! Ook klaar om jouw organisatie te versterken door laaggeletterden beter te bedienen? Meld je aan voor de training van 4 maart of 20 maart! En kan je niet wachten, download dan gratis onze whitepaper hier.

Even voorstellen: Erna van Eerden

Een nieuw gezicht: Per 1 oktober is Erna van Eerden gestart als senior adviseur bij Bureau Buhrs. Erna is expert in de communicatie tussen de burger en de overheid en neemt 25 jaar ervaring bij de Rijksoverheid mee. De laatste vijf jaar werkte Erna bij het Ministerie van Binnenlandse zaken en Koninkrijksrelaties als senior strategisch adviseur communicatie voor het communicatieteam van de minister van BZK. Zij loopt warm voor maatschappelijk relevante dossiers en (overheids)communicatie die uitgaat van wat burgers beweegt. Erna was eerder lange tijd woordvoerder bij de Nationale ombudsman en bij de Kiesraad en werkte voor het Openbaar Ministerie in Alkmaar en in Assen. Bij Bureau Buhrs gaat Erna aan de slag met participatie, strategische communicatie en campagnes, cultuurbeleving en laaggeletterdheid. Naast haar werk legt Erna de laatste hand aan een master Cultuurwetenschappen aan de Open Universiteit. Erna gaat graag naar buiten en is dan bezig met het groen van haar eigen tuin en van de buurttuin.

Seminar Boost jouw winkelgebied met datagedreven marketing

2 november |  14.00 – 16.30u | Utrecht

Met de Bezoeker Booster hebben Bureau Buhrs, Perfect Place en Whooz de krachten gebundeld en een slimme en effectieve aanpak ontwikkeld om mensen weer naar jouw winkelgebied te trekken en aantrekkelijke winkelervaringen te bieden. Met de Bezoeker Booster leer je jouw bezoekers kennen, identificeer je kansrijke winkelprofielen en ontvang je zeven concrete acties om – samen met alle partijen in het winkelgebied – jouw specifieke doelgroep te bereiken. En natuurlijk monitoren we het effect van de uitgevoerde acties zodat je op tijd kan bijsturen naar een goede ROI.

PROGRAMMA
In de seminar presenteren we jou ons 7-stappenmodel waarmee je de kracht van mobiele telefoondata van bezoekers benut om jouw winkelgebied te transformeren tot een aantrekkelijke, duurzame en succesvolle place to be. En met gastsprekers uit de praktijk zoomen we in op hoe de Bezoeker Booster voor jouw winkelgebied kan werken en het belang van werken met data.  Op een rij:

Henk Gianotte | Moderator
Henk Gianotten heeft veel ervaring in economisch beleid en marktonderzoek. Tot 2006 was hij bijzonder hoogleraar Retail Marketing aan de Universiteit van Tilburg. Hij maakte deel uit van het bestuur van VEDIS Detailhandels Platform.

Gerlant Lettinga | De Nieuwe Winkelstraat
Data is niet meer weg te denken in de maakbaarheid van de binnenstad. Hoe dat zo? Zonder data, is het varen in de mist. Waar sta je en wil je naar toe? Wat zijn de effecten van interventies? Geen campagne, evenement of transformatie zou zonder ijkpunten in data moeten starten. Gerlant neemt ons mee in de ontwikkelingen van data, samenwerken en inzicht in omzetpotentieel binnen winkelgebieden.

Taylor Wessing
Taylor Wessing is gespecialiseerd in privacy, met name gericht op IT en compliancy. Taylor Wessing heeft onderzoek gedaan naar het gebruik van data van mobiele telefoons en het verschil met de WIFI tellingen uit het verleden. Je wordt meegenomen in de privacy waarborging bij gebruik van data van mobiele telefonie.

Guido Rooyakkers | Gemeente Roermond
In Roermond is de Bezoeker Booster aanpak volop gaande. Guido vertelt tot welke inzichten dit heeft geleid en welke gerichte keuzes gemaakt kunnen worden voor beleid en marketing. In het bijzonder kijkend naar het Designer Outlet Roermond in relatie tot de binnenstad. Maar hoe gebruik je de data? En wat betekent het als gemeente om deze data te gebruiken?

Anton Los | Perfect Place
Anton laat tijdens de presentatie van de Bezoeker Booster zien, hoe inzichten van data van mobiele telefonie ingezet kunnen worden voor het bepalen van de aantrekkelijkheid van een gebied, het daadwerkelijke verzorgingsgebied en kansrijke buurten.

Jan Louwris | Whooz
Voor elke adres in Nederland is inzichtelijk welk shoppingprofiel er woont. Jan laat tijdens de presentatie van de Bezoeker Booster zien, hoe op basis van de data van mobiele telefonie de kansrijke shoppingprofielen voor jouw winkelgebied gekozen kunnen worden

Leonie van der Laan | Bureau Buhrs
Wat betekent de keuze voor kansrijke doelgroepen voor de positionering, communicatie, branchering, aankleding en activiteiten in jouw winkelgebied? Leonie eindigt de presentatie van de Bezoeker Booster met voorbeelden hoe je daadwerkelijk aan de slag kan.

AANMELDEN EN PRAKTISCHE INFORMATIE
Mis deze kans niet om jouw winkelgebied te transformeren met de kracht van datagedreven marketing. Meld je nu aan via de volgende link en reserveer jouw plek bij onze gratis seminar.

Let op: Deelname aan de seminar is gratis, maar bij afzegging wordt er een bedrag van 150 euro in rekening gebracht. De seminar is voor retailers, centrummanagement, gemeenten, vastgoedpartijen, marketingorganisaties en studenten.

Boost Jouw Winkelgebied! Doe mee aan onze seminar en ontdek hoe je met de Bezoeker Booster jouw winkelgebied weer laat floreren.