positionering

Corporate branding Faculteit Diergeneeskunde

Sinds voorjaar 2017 werkt Bureau Buhrs aan de corporate branding voor de faculteit Diergeneeskunde. Welke plaats wil de faculteit innemen? Wat wil de faculteit uitstralen? Welke boodschap heeft de faculteit voor verschillende doelgroepen? Op die manier kan de faculteit Diergeneeskunde de komende jaren haar positie in de samenleving en de relatie met het diergeneeskundige veld versterken.

Tijdens positioneringsworkshops gaat Bureau Buhrs samen met de faculteit op zoek naar een scherpe positionering. Ook gaan mensen van Diergeneeskunde in het najaar tijdens een aantal bijeenkomsten met stakeholders in gesprek over hun beeld en verwachtingen van de faculteit Diergeneeskunde. Dit alles mondt uit in een strategisch plan met concrete activiteiten voor 2018.

Meer corporate branding
Bureau Buhrs wordt steeds vaker gevraagd om de corporate branding van organisaties vorm te geven. Eerder ontwikkelden wij al de corporate branding voor onder meer advies- en ingenieursbureau Grontmij (het tegenwoordige Sweco), woningcorporatie Dudok en voor de Amsterdamse Amstelcampus.

Klik hier om meer te lezen over onze corporate brandingmethodiek.


← terug