Wat doet placemaking voor gebiedsmarketing?

Onze stagiair Sjoerd de Boer zoekt het uit. Placemaking wordt steeds vaker ingezet als manier om burgers te betrekken bij de (her)ontwikkeling van een locatie. Deze manier van burgerparticipatie en bottom-up werken biedt kansen voor de gebiedsmarketing van de locatie. Tijdens een afstudeerperiode van een half jaar onderzoekt Sjoerd deze kansen. Sjoerd is 22 jaar, woont in Castricum en studeert ‘Landscape and Environment Management’ aan Hogeschool Inholland in Delft. Met zijn stage bij Bureau Buhrs rond hij zijn laatste jaar af.

Mede door zijn opleiding en interesses heeft Sjoerd vooral parate kennis van gebiedsontwikkeling vanuit planologisch perspectief. Hij is benieuwd of hij deze kennis kan inzetten in de wereld van gebiedsmarketing en zo een bijdrage kan leveren aan Bureau Buhrs. Terwijl hijzelf een hoop kennis en praktijkervaring op doet. Win-win!

U kunt Sjoerd bereiken via deboer@bureaubuhrs.nl.


← terug