Gebiedsmarketing Bureau Buhrs

Start bouw Nieuw Zuid in Hilversum

In Hilversum Zuid is begonnen met de bouw van Nieuw Zuid. Bureau Buhrs helpt Dudok Wonen en zorggroep Amaris bij de gebiedsmarketing en imagoverandering van de locatie. Deze nieuwe woonwijk voor jong en oud bestaat uit vijf verschillende gebouwen met appartementen en andere voorzieningen rond een mooie binnentuin. Nieuw Zuid komt op de plek van het huidige zorgcentrum Amaris Zuiderheide.

Nieuw Zuid wordt een moderne wijk met comfortabele appartementen voor iedereen, waar ook mensen met een zorgvraag terecht kunnen. Bureau Buhrs heeft opdrachtgevers Dudok Wonen en zorggroep Amaris begeleid bij de positionering van de wijk en de creatieve vertaling hiervan. Ook helpt Bureau Buhrs bij de verdere gebiedsmarketing en productie van promotie-en communicatiemiddelen. Het gaat onder andere om informatiebijeenkomsten, de website, een bouwbord, informatiepanelen en de (digitale) nieuwskrant.

Winkelgebieden branding

Winkelcentrum Loosduinen zet zich op de kaart

Winkelcentrum Loosduinen in Den Haag gaat zichzelf nu echt op de kaart zetten met behulp van branding. De eerste stappen zijn een eigen huisstijl en een nieuwe website. Bureau Buhrs maakt het ontwerp voor het winkelcentrum. In januari worden het logo, de pay-off en de website gelanceerd.

Begin dit jaar heeft Bureau Buhrs samen met de winkeliers en ondernemers de positionering en branding van het winkelcentrum bepaald. Ook hebben we een uitvoeringsplan gemaakt waarin de inzet van marketing- en communicatiemiddelen staat beschreven. De winkeliers en ondernemers van het winkelcentrum willen hier nu handen en voeten aan geven.

Citymarketingstrategie

Mooie oude havenstad Hoorn op de kaart

Samen met ondernemers, culturele- en maatschappelijke instellingen, de gemeente en andere organisaties, stelt Bureau Buhrs een citymarketingstrategie op voor Hoorn Marketing en een voorstel voor de organisatie, financiering en uitvoering. Hoorn is een mooie oude havenstad aan het Markermeer die met de oprichting van Hoorn Marketing graag meer bezoekers naar de stad wil trekken. Een goede, eenduidige profilering van Hoorn is nog belangrijker nu Holland Boven Amsterdam actief is, de nieuwe marketingorganisatie voor Noord-Holland Noord. Deze organisatie gaat bezoekers verleiden om naar het gebied te komen, meer te besteden en langer te blijven.

Bureau Buhrs

Bureau Buhrs zoekt nieuwe collega’s!

Is communicatie je passie en heb je stevige ervaring als communicatieadviseur? Heb je affiniteit met locaties, steden en regio’s en wil jij hier sterke merken van maken? Ben je bekend met city- en gebiedsmarketing en/of omgevingscommunicatie? En wil jij jouw talent inzetten bij een toonaangevend bureau gevestigd in dé creatieve hotspot van Amsterdam Noord? Dan hebben wij een baan voor je als:

Medior marketing- en communicatieadviseur
of
Senior marketing- en communicatieadviseur

Klik op de baan van je keuze voor meer informatie!

Wat kunnen wij jou bieden?
– Een afwisselende baan met veel ruimte om jezelf te ontwikkelen en op de kaart te zetten.
– Een leuk en bevlogen team van pioniers en enthousiastelingen.
– Een contract van 32-40 uur per week.
– Een marktconform salaris.
– De beste koffie, thee, broodjes en cake in de Coffee Virus in A Lab.

Je CV met motivatie kun je vóór 18 oktober sturen naar Leonie van der Laan (vanderlaan@bureaubuhrs.nl). Met vragen kun je bellen naar 020 – 63 25 805. De gesprekken vinden plaats in de tweede helft van oktober.

Citymarketing nieuwegein

Citymarketingplan voor Nieuwegein

Bureau Buhrs gaat aan de slag met de citymarketing van Nieuwegein want de stad is op dit moment nog niet erg bekend. Daarnaast wordt hard gewerkt om de stad te verbeteren, maar een overkoepelende paraplu voor deze projecten ontbreekt. Bureau Buhrs gaat deze paraplu in de vorm van een uitgekiende citymarketing opzetten. Hierdoor zullen bewoners en bedrijven zien dat er genoeg redenen zijn om trots te zijn op hun Nieuwegein en dit aan de rest van Nederland willen laten weten!

Bureau Buhrs start met een imago-onderzoek en een zoektocht naar de identiteit van Nieuwegein. Gezamenlijk met bewoners, ondernemers en instellingen uit de stad bepalen we de positionering. Dit geheel mondt uit in een citymarketingplan waarin het verhaal van Nieuwegein en de middelen voor de marketing worden opgenomen.