Syntrus Achmea Real Estate & Finance (SAREF) zet voor haar grotere projecten voortaan de Brandstation in, de gebiedsmarketing-methodiek van Bureau Buhrs. De vastgoedinvesteerder wil daarmee een sterkere partner worden in gebiedsontwikkelingen en het aanbod zo goed mogelijk laten aansluiten bij de wensen van de klant. Een in house-training zorgde voor zoveel enthousiasme bij het marketing- en verhuurteam, dat SAREF direct wil doorpakken. Bureau Buhrs helpt ze de methodiek verder eigen te maken met een ‘learning on the job’-traject.
Meerdere grote projecten
SAREF is een vertrouwde naam in de vastgoedwereld en partner in veel toonaangevende gebiedsontwikkelingen. Zij kiezen voor duurzame investeringen met financieel én maatschappelijk rendement. De gebiedsmarketingfilosofie en -aanpak moet dit jaar in de organisatie worden verankerd. Samen met de interne gebiedsmarketingspecialist doorlopen we meerdere grote projecten met de Brandstation-methodiek. Te starten met het project Ricardo Residences in het Schinkelkwartier, een nieuwe stadswijk in de zuidwest hoek van Amsterdam.