BUREAU BUHRS ZOEKT ENTHOUSIASTE OFFICE MANAGER (24-32 uur)

HEE JIJ DAAR!

Ben jij een enthousiaste officemanager met een spin-in-het-web mentaliteit, talent voor (financiële) administratie, HR-activiteiten en ben je proactief? Dan wil je vast de stap maken naar een Communicatie- en Marketingadviesbureau met een leuk team bestaande uit 25 enthousiastelingen, in het hippe Amsterdam-Noord. In bedrijfsverzamelgebouw Pand Noord met o.a. een eigen sportschool. Solliciteer dan op deze vacature van Bureau Buhrs!

Als officemanager ben jij de onmisbare schakel die ervoor zorgt dat alles soepel verloopt. Jouw belangrijkste taken omvatten:

  1. Facturatiebeheer: Je hebt een scherp oog voor cijfers, waardoor de financiële administratie in goede handen is. Je bent verantwoordelijk voor het nauwkeurig en tijdig verwerken van facturen ten behoeve van het boekhoudsysteem Exact. Je zorgt ervoor dat alle facturen correct worden afgehandeld en bewaakt de betalingstermijnen.
  2. Ondersteuning managementteam: Je biedt proactieve ondersteuning aan het managementteam bij diverse taken. Je helpt ons fluitend met het op orde houden van de administratie en ons kantoor. Planning en inkoop lopen bij jou altijd goed. Je verstrekt relevante financiële informatie en rapportages aan het managementteam.
  3. Spin in het web: Je fungeert als centraal aanspreekpunt binnen het bureau en zorgt ervoor dat informatie en communicatie soepel verlopen. Je coördineert interne processen (personeel,
    automatisering e.d.) en zorgt ervoor dat iedereen op de hoogte is van belangrijke ontwikkelingen.
  4. Profilering van het bureau: Je vindt het leuk ons bureau te promoten op LinkedIn, onze website en andere kanalen.
  5. Creëren van gezellige werkomgeving: Je weet precies te bedenken welk cadeautje voor wie optimaal is. Je vindt het leuk om elke keer weer met een verrassende locatie te komen voor
    onze maandelijkse domibo en bent verantwoordelijk voor het organiseren van gezellige etentjes, pizza-avonden, teamuitjes en andere evenementen.

DIT ZOEKEN WE

  • Je hebt ervaring in een vergelijkbare functie
  • Je bent een voorkomende gastheer, – vrouw
  • Je bent nauwkeurig en hebt oog voor detail
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden
  • Je hebt organisatorisch talent en kunt goed multi-tasken
  • Je hebt ervaring met werken met boekhoudsystemen en financiële processen
  • Je gedijt goed in een informele, gezellige, dynamische werkomgeving
  • Je hebt een relevante opleiding op HBO-niveau
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend

Herken je jezelf niet helemaal? Maar denk je toch heel goed te passen? Verras ons maar. Vinden we leuk!

DIT BIEDEN WE

  • Topbaan voor 24-32 uur
  • Een gezellig en gedreven team
  • Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Een kantoor in één van de hipste gedeeltes van Amsterdam, borrels, etentjes en veel gezelligheid

ENTHOUSIAST GEWORDEN?

Enthousiast geworden? We ontvangen graag jouw motivatiebrief en CV (in de Nederlandse taal) vóór 21 juli, via info@bureaubuhrs.nl. Snel reageren heeft zin, want we starten door de vakantieperiode zsm met eerste gesprekken.

Tijdens het kennismakings-gesprek zoomen we verder in op ons bureau, de werkzaamheden en de rol die jij kan innemen. En kijk alvast op onze  website www.bureaubuhrs.nl voor meer informatie over het bureau!

Voor vragen over de vacature, kun je contact opnemen met Michel Buhrs, Marinka van Vliet of Wessel Brocken, via info@bureaubuhrs.nl of 020-6325805.

Nijkerkers denken mee over opvang asielzoekers

Bureau Buhrs ondersteunt de gemeente Nijkerk bij de participatie en communicatie over de opvang van asielzoekers. Zo hebben we onderzoek gedaan onder alle inwoners, waar meer dan 3000 inwoners aan mee deden. We organiseerden een talkshow en in elke kern inloopbijeenkomsten die druk werden bezocht. Op basis van de inbreng van bewoners heeft de gemeente Nijkerk met behulp van een afwegingskader vier locaties geselecteerd waar verspreid 278 asielzoekers kunnen worden opgevangen. Bureau Buhrs organiseerde op maandag 23 september de tweede online talkshow.

 

Tijdens de talkshow sprak presentator Bertine Müller met de burgemeester, drie wethouders en de programmamanager. Het gesprek ging over de vier gekozen plekken, de inwoners, de combinatie voor wonen met andere inwoners, de planning, veiligheid en voorzieningen. De kijkers hadden de mogelijkheid tot stellen van vragen in de chat die tijdens de uitzending werden beantwoord. De uitzending werd ondertiteld en is via het Youtubekanaal van de gemeente Nijkerk hier terug te kijken.

Door een fijne samenwerking met studio Webinary, presentator Bertine Müller, de gemeente Nijkerk en Bureau Buhrs is een duidelijke en informatieve talkshow tot stand gekomen.

Ondersteuning provincie Gelderland bij omgevingsvisie

Als adviesbureaus ondersteunen wij, in samenwerking met Land-iD, provincie Gelderland bij de participatie rondom de vernieuwing van de omgevingsvisie. Het betrekken van inwoners en belanghebbenden is cruciaal voor het vormen van een visie op de toekomst van de leefomgeving in Gelderland. In september en oktober zetten we daarom meerdere middelen in om de stem van inwoners en partners te horen.

We starten met een online vragenlijst waarin inwoners hun mening kunnen geven over thema’s zoals woningbouw, natuur, energie, klimaat en een gezonde leefomgeving. Daarnaast organiseren we straatinterviews in Nijmegen, Lochem en Nunspeet om direct in gesprek te gaan met inwoners om hun wensen en zorgen te horen. Speciaal voor jongeren verzorgen we gastlessen op het ROC, waarin we hen op een laagdrempelige manier betrekken bij deze belangrijke thema’s. Voor overheden, maatschappelijke organisaties, regionale kennisinstituten en bedrijven organiseren we zeven regiobijeenkomsten.

Ons team zorgt ervoor dat ook moeilijk te bereiken groepen gehoord worden, zodat de omgevingsvisie gedragen wordt door een breed publiek. Samen met de provincie werken we aan een toekomstbestendig Gelderland.

Landen op WINGS!

Met plezier heeft Bureau Buhrs deze zomer, samen met een enthousiast team van de provincie Utrecht en partners, de basis gelegd voor de gebiedsmarketing van de voormalige vliegbasis Soesterberg. Na een positioneringsworkshop en een creatieve sessie hebben we een brandbook en gebiedsmarketingplan opgeleverd voor dit unieke gebied. Hiermee is de basis gelegd voor WINGS: een nieuwe woonplek en thuisbasis voor mensen met een groot hart voor de natuur, waar de verbinding met het landschap én het rijke luchtvaartverleden centraal staat.

Zo krijgt de nieuwe organisatie die de uitvoering van WINGS op zich neemt een solide startpunt voor de gebiedsmarketing en communicatie in de komende jaren. WINGS is een belangrijk project binnen het programma Hart van de Heuvelrug. Dit programma moet meer ruimte voor de natuur én mensen realiseren centraal op de Utrechtse Heuvelrug. De aanleg van ecoducten heeft een groot aaneengesloten natuurgebied ​​van ruim 5.300 hectare opgeleverd.  De (nieuwe) woningbouwprojecten zijn belangrijk om aan de hoge woningvraag in de regio te voldoen.

WINGS biedt straks circa 240 zelfbouwkavels en koopwoningen in vooral het hogere segment. De positionering van WINGS sluit perfect aan bij die van het programma en de omgeving. De nieuwe woonwijk komt aan de zuidkant van natuurgebied Park Vliegbasis Soesterberg te liggen met het Nationaal Militair Museum als naaste buur. De provincie Utrecht, gemeente Soest, gemeente Zeist en Utrechts Landschap zijn partners van Hart van de Heuvelrug.

Verkenning van geschikte locaties voor opvang asielzoekers in de gemeente Nijkerk

Nederland kampt nog steeds met een tekort aan opvangplekken voor asielzoekers. De gemeente Nijkerk neemt haar verantwoordelijkheid om bij te dragen aan een oplossing en is daarom, samen met haar inwoners, op zoek naar geschikte locaties voor de opvang van 278 asielzoekers. Bureau Buhrs ondersteunt de gemeente bij dit complexe vraagstuk door middel van bewonersparticipatie.

Bij deze zoektocht is er breed ingezet op participatie, zodat alle inwoners van de gemeente Nijkerk gemakkelijk konden meedenken. Een brede doelgroep vraagt namelijk om een veelzijdige aanpak. Er is een uitgebreide campagne opgezet om zoveel mogelijk Nijkerkers te bereiken. We hebben verschillende inloopbijeenkomsten georganiseerd, een online talkshow gehouden en een vragenlijst verspreid. Er was veel belangstelling voor dit onderwerp, en veel inwoners hebben actief meegedacht. In de zomer gaan we aan de slag met het verwerken van alle waardevolle input. Deze input wordt gebruikt om een besluit te nemen over de locatie(s) voor de opvang. Na het kiezen van een locatie volgt een tweede participatieronde, waarin belanghebbenden mee kunnen denken over de concrete invulling van de opvang.